> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hej hej hej =)

Kommentarer (0)

2011-04-08 @ 10:00:54

Hej hej mina underbara !

Min älskling Ricky sover som en liten ängel <3 Jag har redan lämnat Isolde på dagis så jag sitter här i köket och äter lite frukost. Det blev mannagryn, crabbfish+ avocado.. konstig frukost jag vet .. men god ! :D
Nu på Onsdag så ska vi på utvecklingsamtal som gäller fröken Isolde. Så idag fick jag lite bilder av hennes fröken där hon leker med andra barn från dagiset. Det tycker jag väldigt om.. att i varje termin så gör dem som en cd-skiva med utveckling på ens barn och så får man se när dem leker med andra eller när dem busar osv.. då känner man sig mer delaktig om man säger så =)

Det är inte alls långt kvar tills lilla Tequila får komma hem :D:D:D LÄNGTAR ! <3

Juste jag hade sakt att jag skulle lägga upp presentförslag inför Isoldes 2årsdag.. så här får ni :

299:- Vatten/sand Lekbord


179:- Sandleksak


Babygunga 179:-



Hello Kitty Damsugare 199:-



Hello Kitty Sparkcykel 299:-


199:- Stegpall från JABADABADO



Hello Kitty skrivtavla 79:-

Jabadabado service set 179:-



Jabadabado leksakslåda 479 ;-

449:- Städvagn


Gummistövlar från CROCS 349:-

Skor - Crocs: Crocband Jaunt K | Yttersidan av skon

 
Alla leksaker kommer från www.lekmer.se saker från JABADABADO är oxå super söta och gulliga och dem kan man hitta inne i Åhlens också.
Dessa är mina förslag =) Isolde har ju hål i öronen så ett par örhänge skulle inte sitta helt fel ;)

Nu ska jag gå och vila en liten stund =)

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback