> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sol :D

Kommentarer (0)

2011-04-09 @ 12:20:07

Hej hej mina solstrålar !

Idag har jag vaknat på strålande humör och så är det strålande väder ute .. kan det bli mer underbart ? :P
Idag blir det middag hos mina föräldrar också där vi kommer fira Carlos 14årsdag <3 Folk från uddevalla ska komma så det kommer bli jätte kul ! =)
Hur som helst så mötte jag upp Marie igår och så hämtade vi Isolde från hennes dagis och så gick vi till banangympan med henne =) Gud vad hon älskar att gå på det <3 Hon är en riktig klätterapa och är inte rädd för höjder eller någonting.. toka !
Sedan när jag kom hem så stor städade jag här hemma och vek och tvättade en massa så idag är det fint och städat =) Snart ska jag ta en dusch och så ska jag ta på mig något fint och så ska jag njuta av dagen .

Igår kom en flicka som heter Jordan fram till mig (hon går på Isoldes dagis) och sa att hon och sin pappa hade lämnat ett vykort till Isolde. Jaha svara jag ?! haha
Så Isolde har blivit bjuden till hennes kalas :D Hennes första kalas som hon blir bjuden på :D Så sött ! <3

Bilder från igår :


Min älskade skatt <3

BUSAN <3

<3



Mumsar i sig mat <3


Igår kom Isoldes kläder från ESPRIT oxå .. här provar hon sin jacka =)


Pratar med sin "Mommo"

Bygger lite med lego

Pratar med sin pappa OCH bygger :P


Aja mina kära nu ska jag ta och lämna datan ifred så att jag inte fasnar här =)

Ha en underbar dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback