> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

VA???! VAAAAAAAAAAA?!

Kommentarer (0)

2011-04-04 @ 13:22:34

Hej hej mina små troll !

Idag började jag min dag med att jag tvättade rent Isolde och tog på henne fina kläder =) Sen så gick Richard och lämnade henne på dagis och så handlade han lite mat <3 Medans han var borta så vågade jag gå in i duschen och så tog jag en dusch =) Gud vad skönt det var ! Jag satte in min operations bh i tvättmaskin också så nu sitter jag här på soffan och väntar på att den ska bli klar. Känns konstigt att gå runt med brösten "bar". Känns lite extra tungt också måste jag faktist säga . Så när min BH är klar så ska jag ta på mig lite fina kläder och så ska jag försöka sminka mig lite och så ska jag möta upp mamma och så ska vi hämta fröken Isolde från sin dagis =)
Detta blir min första besök utomhus sen jag kom hem från Sjukhuset. SPÄNNANDE ! hahaha skojar
Idag ringde jag och pratade med en sjuksköterska från Carlanderska och så frågade jag när jag kunde börja små lyfta ? Hmm vänta i 2veckor. Hur länge kommer jag vara handikappad egentligen ? Fast jag har gjort enorma framsteg iförsig :D Kan duscha, tvätta håret :O, borsta tänderna och klä på Isolde. Visst tar det hundra år men jag KAN :D haha

Dagens begär :

699:-






Är kär i dessa ! Älskar tygskor och dem här skulle vara så snygga till sommaren med ett par korta jeans shorts !!
Ricky säger KÖP men jag vet inte riktigt har slösat så mycket denna månaden att jag får ångest :P

Får avvakta till ikväll och tänka på saken =)

Nu ska jag ta och fixa mig mina små kära vänner !

Ha en underbar dag ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback