> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vår <3

Kommentarer (0)

2011-04-10 @ 20:12:18

God kväll mina damer!

Nu sitter jag här i vardagsrummet och njuter av att det ser fint ut överallt =) Marie körde oss så att vi kunde storhandla så jag passade på att rensa och gjorde rent skafferiskåpet (Det var på tiden) :O
Richard satt här utanför oss med Isolde på sandlådan så att jag kunde fixa i lugn och ro. Jag gav Isolde sin kvällsmat precis också och det blev köttsoppa och sedan youghurt med russin och flingor i =) Så snart är det läggdags för fröken Isolde .. pyjamasen är på och tänderna är borstade .. så jag ska lägga henne när jag är klar med mitt inlägg =) Marie hade köpt en jätte fin halsband och armband och världens finaste ljus till mig.. tack så mkt rara du ! Hon var ju i Syd Afrika så mina ljus var jätte fräcka med leopard och giraff mönster över allt =)
Ricky fick en cigglimpa och fröken Isolde fick en jätte söt liten väska, förkläde, sjal och en kjol + top,.. visar bilder på våra fina presenter imorgon <3 Har ej hunnit ta bild på dem än =)

Skönt att ha frysen, kylskåpet och skafferiskåpet fullt ! Det var helt tomt så idag bestämde jag och Ricky att det är sista gången på länge nu som vi äter ute.. vi va på pizzerian och åt förut.. Aja baja på oss !

Nu börjar jag få ont i mina bröst igen .. jag fattar inte att jag inte får lyfta och att jag inte ska gå runt och städa och hålla på hela tiden . Jag får verkligen skärpa mig så att det inte blir någon infektion eller komplikation. Jag hittade ALVEDON forte när jag höll på att städa skafferiskåpet så jag ska ta en snart och så ska jag ta och nanna kudde också är så trött !

Dagens bilder:





HAHA som alla skriver i sina bloggar DAGENS OUTFIT (Osså har dem värsta fula kläderna haha) :



Kunde inte hålla mig för garv när jag fulade mig

YEY våren är här .. hoppas jag !
 

J
ag ska ringa min läkare och kolla om jag får gå ut och springa. För isånnafall ska jag passa på att göra det imorgon om jag nu får det ?! Måste passa på att göra saker som jag inte kan/orkar göra sen när jag börjar jobba igen . Jag hade tänkt att ringa min chef och säga att jag ville börja jobba imorgon men det är nog bättre att jag följer min läkares råd och ska nog vara sjukskriven fram tills Fredag .. det tyckte han.. han tyckte att jag skulle vara hemma i 2veckor innan jag började arbeta igen.

Nog om tjat mina vänner ! Nu ska jag ta och lägga min prinsessa klockan är redan över 8 :O

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback