> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yeeey!! =)

Kommentarer (0)

2011-04-07 @ 22:27:05

Hej hej igen !

Här sitter lilla jag på våran sköna soffa <3 Är hemma igen efter att ha varit på Carlanderska och allt gick bra!

 Ärren läkte jätte fint och jag har inga infektioner. Jag fick se på mina ärr och man kunde knappt se dem och det har bara gått en vecka. Duktigt av min läkare tycker jag =) Är mega nöjd och så är jag lättad efter att han har kollat på dem och att allt läkte fint .

Idag så var Isolde hos min syster medans jag var hos Läkaren och hon blev badad av sin moster <3
Gulligt =)
När jag kom och hämtade Isolde så hade min syster lagat spaghetti med köttfärsås .. Nam nam ! Det var så himla gott !
Sedan så tog vi en promenad till ICA och handlade lite mat och fortsatte att promenera ända hem. När vi väl kom hem så kokade jag och Isolde ägg och så stekte vi lite köttbullar och skar avocado i små bitar och det blev Isoldes kvällsmat haha min lilla tjockis <3 Hemma hos min syster så hade hon redan ätit mat + fika.

Dagens bilder:


Min syster och fröken Isolde <3

Tokan ! <3

Isolde med sin nya napphållare + nappar med sitt namn på som kom idag =)

Läggdags <3

Haha busfia <3


Isolde var så trött när vi kom hem att efter att vi hade ätit så bytte jag på henne till pyjamas och sedan så sa jag nu ska vi sova. Så nickade hon och så tog hon mig i handen och så gick vi in till hennes rum <3 Så söt och snäll min prinsessa är <3 Aja nu ska jag ta och sova. Imorgon så ska jag lämna Isolde klockan 9 och sedan så ska vi gå på BananGympan som börjar klockan 15.

Ha det underbart och sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback