> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Duracell Kanin

Kommentarer (0)

2011-08-24 @ 22:21:42

Hej hej mina kära vänner och mina icke kära vänner ! haha

Här ligger jag i sängen med min älskade prinsessa <3 Hon är så himla skön och go .. är så kär i henne så att det inte är sant ! =)

Idag så har jag jobbat som vanligt likaså imorgon är bara ledig på Fredag denna veckan.. Camilla är duktig =)
Efter jobbet så små städade jag här hemma sedan så tog jag en promenad med Isolde och Tequila och så lekte vi ute lite .. Isolde fick för sig att hon skulle gunga lite och sedan så skulle hon gunga sin docka nämligen .
Idag så kom Tequilas Sele också :D Blev mega nöjd och den sitter så himla bra så det käns skönt att ha en bra sele nu som sitter som den ska :P Själva kopplet var jätte söt också =) Jag köpte en mini eftersom fröken Isolde gillar att hålla i kopplet när vi är ute och går.. passade hennes lilla hand perfekt! =)
I paketet som kom idag så skickade dem med en jätte härlig hund schampoo som luktade jätte gott =) Så Tequila fick ta sig ett bad idag !

Dagens bilder:

Tequila i sin nya sele =)

DUMBO =) Haha min hund har världens största öron =) <3

Min Prinsessa <3

Aja baja med att sitta så nära Tvn !!

Tequila fick ett smakprov på schampoo och en jätte söt hund godis =)


Idag så har Isolde tvingat mig att kolla på Madagaskar 4gånger =( Hon är inte så snäll mot sin mamma när det gäller tvn. Hon har en egen tv i sitt rum men ändå så kommer hon in i vardagsrumet och ska bestämma =( haha

Aja mina sötnosar nu ska jag försöka att få Isolde att somna Ricky lämnade henne klockan 10 idag på dagis så hon är inte så trött  =/
Det var skönt att få hjälp idag .. det blir lite tungt när jag jobbar varje dag och så ska jag både lämna och hämta Isolde på dagiset.. så det var skönt ! <3 Börjar jag 7:30 så måste jag upp 6 med Isolde men idag så gick jag upp 6:50 så det blev nästan en timme som jag fick i sovmorgon =)

Aja ha det underbart mina kära ! Och sov gott <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback