> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hello Sunshine ?

Kommentarer (0)

2011-08-22 @ 15:00:33

Hej hej mina små sockertoppar !

Här sitter lilla jag i våran stora säng och bloggar :D Jag åt pittipanna precis med stekt ägg och rödbetor till =)
Klockan 16 ska jag gå och hämta Isolde på dagiset och sedan så ska vi ta en promenad upp till hennes mormor<3
Jag ska jobba hela denna veckan men är ledig på Torsdag .. så jag ska jobba denna helgen =/ Buu! haha
Och på Lördag så ska vi på Kräftskiva hos mamma <3 Sååå gott !

Jag beställde en sele till Tequila igår så jag hoppas på att få den imorgon :P Det är av märket Puppia så jag hoppas att den är bra =) En randig vit/rosa blev det =) Hon kommer se så söt ut va ? =) Och till det så köpte jag en rosa koppel ;) haha

Bilderna har jag snott från Tamara =)

På Vasa Victoria =)
IMG_0882
Våra Prinsessor pussas ! <3
IMG_0890

Igår så var Ricky och köpte pizza och han tog en Hawaii pizza till mig och gissa vad jag fick på den ? =(
CURRY ?! Så nu har jag en pizza tillgodo iaf men ändå störande !!

Aya mina små sötnosar nu ska jag ta och fixa lite här hemma innan jag går ner för att hämta Isolde !

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback