> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Kollektivt

Kommentarer (0)

2011-08-20 @ 22:19:23

Hej hej på er era snyggingar !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med min Richard och Tequila =) Isolde ligger i sitt rum och sover <3
Vi var och åt på Vasa Victoria med Tamara, hennes sambo och deras underbara dotter Olivia =) <3
Det var jätte roligt att gå ut och äta i par .. och våra flickor kommer så bra överens så det var jätte roligt =)
Alla åt oxfilé med pommes o bea till =)
Efter det så gick vi runt lite och kollade på kalaset . Vi fick en jätte trevlig servitör som gav våra flickor gratis glass med chokladsås och jordgubbar :D Det var allt snällt =)

Dagens bilder:

Väntar på bussen =)

Isolde tog köttbullar med mos och lingonsylt + brunsås =)

Mina älsklingar =) <3

Isolde med sin efterrätt =)

Dansar med Olivia och Olivias pappa Behzad

Dans dans <3

Haha min toka <3

Våra prinsessor <3

Vi med våra små hjärtor <3


Denna bilden tog vi förra gången som vi var på kalaset =) Fin va ?



Jag ska få fler bilder av Tamara så jag lägger upp fler bilder imorgon eller när jag har fått bilderna rättare sakt :P

Nu ska jag ta och mysa med min älskling <3

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback