> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Nämen HEJ =)

Kommentarer (0)

2011-08-15 @ 16:05:47

Hej hej mina små sockertoppar !

Här sitter mamma Camilla med sin lilla Tequila haha. Idag så har jag STOR städat här hemma.. städade kylskåpet, bytte sängkläder på våran säng och på  Isoldes, sopade rent i våran entré och så har jag slängt en massa med onödiga papper. Jag är expert på att samla på mig papper =/ Får för mig att jag ska spara gamla räkningar ?! Aya nu är det slut på sådana dummheter iaf haha.

Jag har varit på en 2-timmars promenad med Tequila också och just nu så väntar jag på att Richard och Isolde ska komma hem . Vi ska äta familje middag och idag blev det bakadpotatis med entrecoté, bea och sallad till .. gott ! Jag har tvättat två tvätt och vikt en massa kläder också ! Känner mig mega duktig idag ! haha

Jag har för övrigt jobbat HELA förra veckan förutom i Torsdags då jag var ledig . Då passade jag på att träffa Tamara. Vi var inne och tog en lunch på slimfood.. det blev sushi för min del :D Gott gott !
Brevid oss satte sig två JÄTTE irriterande tjejer som höll på och glo sönder sig på oss ?! Varenda gång vi öppnade käften så stog dem bara och glodde .. om vi skrattade så vände dem huvudet mot oss för att glo in oss ?! Normalt? Haha nämen seriöst lite liv får andra människor allt ta och skaffa sig ! 

Sedan såg vi tre puckon som slog ner en invandrar kille som var socialdemokrat . (Rassar var dem) Dem var helt höga och såg allmänt äckliga ut och gapade Jävla blatte bla bla bla.. att man inte tar tag i sina liv ? (Ja det kan man tycka)

Efter det så var Tamara tvungen att åka iväg och hämta Olivia på dagis. Jag stannade kvar med en gammal kompis som hette Nathali och så köpte jag smink och en jätte fin stickad tröja på Lindex =)

I Lördags så firade vi mammas födelsedag och GUD vad mysigt det var =) Jag och min syster fixade hennes kalas så det var hon jätte glad över ! =) BÄST FÖR DIG ! haha skojar
Skaldjursbuffe blev det =) Mammas barndomsvänner kom från Uddevalla och mammas bästa kompis som heter Maria kom oxå =) Världens bästa människor fanns på plats ! Isolde fick en present av Maria fast hon inte fylde år=)
Hon fick världens sötaste kjol med en jätte fin t-shirt till .. Man tackar så mkt ! <3

Nu har mina älsklingar kommit så jag skriver mera ikväll ! Middagsdags blev det =)

Bjuder på två bilder :





Oj den blev sne.. skitsamma måste gå nu ! haha

Ha det underbart <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback