> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Pratar du med mig ?

Kommentarer (0)

2011-08-17 @ 19:10:09

Hej hej mina älsklingar !

Hur står det till hos er ? Idag så har jag haft en underbar dag :D En kollega till mig hittade tre av mina guldringar!!
Jag har letat och letat och gråtit =( hahaha så jag blev så lycklig när hon sa att hon hade hittat dem <3
Jag tackar för att det finns ärliga människor kvar på denna jorden ! =)

Tequila ligger och sover här brevid mig och Isolde somnade precis i våran säng .. jag hoppas att hon sover hela natten så att hon inte är alldeles för trött imorgon när jag ska lämna henne på dagis .
Vi åkte till Angered Centrum idag och inne på Lindex så hittade jag ett par leggings =) Dem var jätte sköna och lite tjockare än dem vanliga .. det behövs nu när hösten är på väg =) Jag och Richard åt på Bordet och där tog vi entrecoté med klyftpotatis och sallad till .. GOTT !!! :D

Dagens bilder:

Mina nya leggings



Köpte denna kameran idag också =) Köpte den på nätet så jag hoppas att den kommer hem till oss nu på fredag annars får man vänta tills måndagen :P

Hahaha Isolde är så sköön ! <3 Älskar min lilla docka mest !


Nu ska jag ta några knäckemackor med lite te till .. har lite ont i halsen idag =(

Ha det så bra mina små sockertoppar ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback