> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Små shopping

Kommentarer (0)

2011-08-30 @ 20:08:24

Hej hej mina små monster !

Hur står det till hos er ? Här är det hest som bara den .. känns som om jag kommer tappa rösten haha .
Hur som helst så jobbar jag igen på Torsdag så imorgon är jag ledig Woho =) Imorgon hade jag tänkt att kolla in Richards 25-års present .. hoppas att jag hittar något . Idag så var jag inne i stan med Isolde och så möte vi upp mamma . Vi åt thai buffe och det var väldigt gott måste jag säga !
Jag hittade två koftor oxå så jag är jätte glad :D Och så fick Isolde en "Dagis påse" från Åhlens =) Jag passade på att kolla på lite overaller och regnkläder till fröken Isolde och jag hittade ett par regnkläder från Didriksson . Dem var rosa och helt fodrade =) Då kan inte min bebis bli kall lixom =) Hur som helst så ska jag och Richard åka in och kolla på dem i veckan och så ska vi se vad Ricky säger om dem .

Dagens bilder:

Dagens frukost..

Mamma <3

Suddig =( Min Prinsessa <3

Dagens inköp





Min glada Prinsessa <3


När jag och Isolde var på promenad med Tequila förut så träffade vi på tequilas "kompis" som heter Maja. Dem var lika "stora" i början och nu är Tequila typ dubbelt så stor som henne hahaha. Sjukt att hon blev så "stor".. hon är större än både sin mamma och pappa i både längd, höjd och vikt =/

Nog om Tequila ! haha

Ska ta och äta lite kvällsmat nu blev så hungrig =(

Ha det underbart mina små sötnosar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback