> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tequila

Kommentarer (0)

2011-08-16 @ 19:37:31

Hej hej mina små sötnosar !

Här sitter jag på våran sköna soffa med hela min lilla familj =) Skönt ! <3
Idag så var vi som sakt inne på kulturkalaset . Vi fick lite gratis grejer från semper och det blev majskrokar, smoothie och en liten mellanmål .. perfekt till en liten flicka som gillar att sitta i sin vagn med lite snacks! Jag fick en spargris från Nordea också .. en blå än .. synd att det inte fans i rosa ? =( haha
Min lille bror var en snäll kille idag och bjöd mig på lunch :D Vi åt på La Croissante eller va den nu heter och där tog jag en kycklingfilé med potatisgratäng och sallad till :D Snäll bror jag har =)
Richard kom in efter sitt jobb också och tog en fika med oss men sedan var vi tvungna att åka hem för Isolde var trött och jätte grinig =( Men vi ska åka in imorgon efter jobbet <3

Dagens bilder:


Typ TITTUT

Jag och mitt hjärta <3

Denna staty ska föreställa mig och Carlo <3

Syskonen <3

Detta är Isolde haha

Tuffing då !

Min kära broder <3

Jag och min surpuppa <3

<3


Pratade med min syster precis och gissa vad Isolde ska få i present ?? :O
Ett par Hunter stövlar eller ett par Palladium skor :D TACK SNÄLLA SYSTER OCH SNÄLLA MOSTER <3

Jag har allt en fin och snäll familj .. och det är jag tacksam för varje dag <3

Aya nu ska jag ta och fixa min och Richards lunch låda tills imorgon .. det blir spaghetti med camillas goda köttfärssås =)

Ha det underbart <3

Och här kommer lite onödig fakta:

Kräftor är all ätare .. dem äter till och med upp varandra ?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback