> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

The Worlds greatest

Kommentarer (0)

2011-08-16 @ 11:46:22

Hej hej alla underbara och alla icke underbara ! Haha

Här sitter lilla jag med Tequila och Isolde. Vi ska åka in till kulturkalaset och kika lite =) Richard jobbar så det blir jag , Isolde , Min lille bror och hans kompis. Isolde kollar på Bolibompa just nu .. hon blev lite trött efter våran promenad med Tequila.

Imorgon blir det jobb på schemat likaså torsdagen och fredag men sedan så är jag ledig på helgen =) skönt !
Jag och Richard ska köpa en kompakt kamer så att vi kan ha med oss den på våran resa när vi åker till Italien . Synd att vi inte tänkte på det när vi var i Miami och västindien =( =( =( Buuu !
Men bättre nu än aldrig ? haha

Här kommer dagens bilder och bilder från dagarna som jag inte har bloggat:

Gårdagens middag =)

Min Prinsessa med sin bebis =) haha

Min underbara flicka <3

Här satte sig mitt lilla hjärta osså ville hon att jag skulle ta en bild på henne <3 Mammas hjärta!

Jag ser ut som en ond flicka här hahaha.. Jag har makten i mina ögon

Utanför mamma =) Detta var när hon fyllde år ! <3


Bilder från mammas kalas:





































Av mig och min syster så fick mamma en överraskningskalas, den tunika i flera färger och en Elisabeth Arden kräm =) <3

Vi är snälla barn vi (a) haha

Aja mina underbara nu ska jag kleta på mig lite smink så att jag ser lite mer okej ut ! Har en ful dag idag GRR!

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback