> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tigern Isolde <3

Kommentarer (0)

2011-08-19 @ 10:42:28

Hej hej bloggen ! haha

Allt bra hos er ? Här är det toppen ! Idag så ska jag jobba kvällen ser inte fram emot det om jag ska vara ärlig.. men vad ska man göra :P Jag hoppas på att våran kamera kommer idag då hade jag blivit jätte glad :D haha
Nästa vecka till helgen så ska vi på kräftskiva hemma hos mamma GUD SÅ GOTT ! =)
Igår efter jobbet så var jag , Ricky o Isolde inne på Kultur kalaset och Isolde fick syn på några flickor som hade en liten målning vid sidan av sitt ansikte och hon ville också ha det =) SÅ söt <3
Hon fick en hel ansiktsmålning istället och hon blev stans sötaste bebis tiger :D:D

Bilder från igår :


Jag och mitt allt <3


Igår så åt jag en maträtt från Trinidad o Tobago och det var som ett slags kyckling gryta med grön curry och linser till med ris, sallad och en jätte god salsa till :D Det är så roligt att testa nya rätter från andra länder!

Aja nu ska jag och Isolde äta något lätt innan jag ska jobba kvällen =(
Börjar 12 .

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback