> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Trötter

Kommentarer (2)

2011-08-22 @ 19:02:12

Hej hej mina små sötnosar !

Här sitter jag med Isolde och Tequila. Isolde sitter och kollar på bolibompa som vanligt :P
Jag har varit på en promenad med mamma, Isolde, tequila och Frej =) <3 Mamma fixade lite kvällsmat oxå till oss så det  var gott och snällt av min lilla mamma <3 Isolde smakade på ett äpple från mammas trädgård och jag lovade Isolde att hon skulle få ett äppelträd nästa år .. så det får jag hålla nu !

Dagens bilder:

Min vilda Prinsessa <3

Mormor och Isolde <3

Bästisarna <3 =)

Promenad på g

Mamma och Frej <3

Jag och Tequila =) <3



Min älskade mamma med sitt lilla ögonsten <3


Jag har ett problem .. Jag vet inte om vi ska köpa en kompakt kamera eller systemkamera. Det blev något fel när jag beställde den där Fuji kameran som jag skrev om på min blogg och nu känner jag mig jätte osäker om man ska köpa en kompakt eller system kamera ? Som jag har förstått så är skillnaderna mellan en kompakt och system det är att man kan byta objektiv på system kameror men det kan man inte med kompakt kamera . Och med system kameran så kan du göra inställningar medans du ska ta en bild och detta går ändas med några kompaktkameror. Richard tycker att vi ska köpa en systemkamera .. men det känns som om det är mer en kamera för någon som är intresserad av att bli fotograf och en systemkamera är ju en mycket mer avancerad kamera än en kompakt kamera.. Om någon är bra på sånt här så får ni jätte gärna komentera för jag känner mig som ett frågetecken =(

I- Lands problem är förjävliga !

Haha skojar .. lite humor måste man ha allt :P

Ska ta och förbereda min lilla snutta inför läggdags nu .

Ha det underbart och sov gott alla !

Kommentarer

Postat av: tamara

Camilla, det e sant det du skriver att den e mer avancerad, men man får sjukt fina bilder med systemkamera.. dock kan ja inget om kompakt haha.. men vänta till jul rean då blir dom as billiga haha hundra år kvar men ändå :D lycka till med valet =D hihi

2011-08-22 @ 20:53:34
URL: http://taami.myshowroom.se

Postat av: Camilla R

Man får det med kompaktkameror oxå :P Ahh får tänka på saken .. känns så långt till efter jul :P Men får se .. Tack =) Kramar

2011-08-24 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback