> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredagsmys <3

Kommentarer (0)

2011-08-26 @ 20:43:08

Hej hej mina små sötnosar !

Hur står det till hos er ? Här är det toppen ! =)
Idag så har jag varit ledig så jag passade på att handla lite mat, städade här hemma och så tyckte jag att jag förtjänade en pizza och färska räkor och lite gott ! =) Haha
Richard jobbar ju kväll och idag så kom min lön så eftersom jag måste tillbringa min kväll utan Ricky så tycker jag att jag förtjänar en sån här kväll med en massa gott :D

Köpte min favorit choklad och en massa med sura godis som jag ska ta fram alldeles snart. Imorgon så börjar jag jobba 6:45 så jag ska försöka somna tidigt . Och imorgon blir det kräftskiva hos mamma <3

Juste jag beställde en systemkamera idag :D När man köpte en canonsystem kamera på en hemsida så fick man en canon fotoskrivare till =) Bra va ? Så nu väntar jag ivrigt på att den ska komma hem :D :D
I mitt kamera paket så ingår en objektiv och ett minneskort till så i veckan hade jag tänkt att åka in till stan och kolla om jag hittar någon stativ =)

Dagens bilder:

Undra vad Isolde har fått syn på ?

SNIGEL ! Hon är helt fascinerad i sniglar .. blää :P

Nu är det fröken Isolde som ska rasta Tequila när vi är ute på promenad =)

Imperiale med mildsås , tack!

Isoldes myshög .. hon kollar på madagaskar som vanligt! :P

Helt inne i filmen haha <3


Min nya kamera + fotoskrivare :D <3



Det kommer bli roligt att ta bilder med denna nya kameran när den kommer .. då kommer mina bilder på min blogg äntligen vara fina och inte iphone tagna :P Kommer bli kul att se kvaliteten på bilderna också .. nu längtar jag bara tills den kommer =(

Aja mina sötnosar nu ska jag ta och mysa med min dotter och våran underbara Tequila <3

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback