> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Its really SUCKS !

Kommentarer (0)

2011-08-28 @ 13:13:22

Hej hej mina älskade små sötnosar !

Hur står det till hos er ? Här är det sådär.. har blivit mega förkyld =( Min hals är jätte svullen har ont i den hela tiden =( Buuuu ! Men mammas skaldjursoppa gjorde susen igår :D Finns ingen bättre kock än mamma<3
Det var hur trevligt som helst igår =) Jag jobbade och efter det så var vi på kräftskiva uppe hos mamma =)
David och min syster var snälla och hämtade oss så vi fick skjuts upp =) Vi var där 16:30 och kom inte hem förens halv elva :P Och snart ska jag jobba kvällen ... ORK!

Gårdagens bilder:

Så här fint hade mina föräldrar gjort det =) <3

Isoldes plats <3

Blå musslor och grönmusslor :D SÅÅÅ GOTT !

K
räftor

Alla har mat i munnen haha :P

Prinsessan <3

Min fina mamma <3

Kalle, Isolde och David<3

Min fina pappa <3

Hej hej =) <3

<3

Pappa med Isoldes gitarr HAHA =) Hon tog med sig gitarren upp till mamma o pappa och sjöng för mamma medans hon spelade på sin gitarr... Det lät så här :
ABUELA ABUELA ABUELA och så spelade hon samtidigt hahaha <3

Bakelser med manjar fyllning <3

Ljus är roligt :P

Kvällen =)

Min vackra prinsessa <3

Denna bilden var allt lite små rolig :P haha









Mitt lilla hjärta <3

Hemgång =) haha


Aja mina små sötnosar nu måste jag gå och jobba . Jag hoppas på att få en åsk fri dag idag =) Igår fick jag jobba i regnet och åskan =( Lite små rädd var jag allt haha

Ha en underbar dag alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback