> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Rain

Kommentarer (0)

2011-08-29 @ 22:25:24

Hej hej alla underbara !

Hur är det med er idag ? Här är det seeeegt ! =( Jag är så himla förkyld =( Usch !
Jag har bara varit hemma med min prinsessa idag och legat under täcket och kollat på madagaskar :P
Jag hoppas på att må lite bättre imorgon så att jag kan ta en sväng in till stan och kika lite =) Är sugen på att ha ett par svarta byxor. Richard var så duktig igår när jag jobbade :D Han åkte till Ikea och köpte hem hyllor till vardagsrummet, köket och till Isoldes rum =) Och när jag kom hem från jobbet (helt genomblöt av all regn =() så hade han tänt lite levande ljus och hade gjort det mysigt här hemma <3

Juste jag gjorde en beställning idag =) Här kommer bilder på det som jag beställde och så kommer dagens bilder:

Till mig :











Till Isolde:


















Aja sötnosar nu får jag ta och dra mig .. min bebis är trött så vi ska sova nu =)
Eller Isolde ska sova och jag ska kolla på Jearsey Shore haha

Ha det underbart och sov gott mina små sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback