> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Snart är det höst och ångest är på väg

Kommentarer (0)

2011-08-08 @ 11:29:22

Hej hej mina små sockertoppar !

Här sitter lilla jag och äter lite youghurt med flingor i och jordgubbar :D Gott ! Väntar på att mitt ägg ska koka klart så att jag kan äta en ägg macka innan jag går till mitt jobb. Jobbar kvällen idag så jag hade tänkt att gå om en halvtimma så att jag hinner träna i 1 timma innan jag börjar jobba hihi :D
I helgen så var vi på Richards mammas kalas. Vi fick åka till landet så nu har jag massa med bulor på huvudet =/ Jävla knot! Hon fyller 60år idag men vi firade henne i lördags =)

När jag inte har bloggat så har jag ju så klart jobbat på som vanligt.. ingen semester här NEJ..
Vi har varit och badat jätte mycket och så har vi varit ute på restaurang och gottat oss =) I Torsdags så var vi på lundbybadet och efter det så gick vi och åt på Chez amiz.. Mys! <3 I fredags efter jobbet så gick jag på Delajahs avskedsfest.. min lilla pepparkaka flyttade till LA idag .. All lycka till dig ! <3 Det var jätte kul och så fick jag träffa på gamla kompisar =) Vi har haft över Ricks kompisar också.. så det har varit full rulle !

Här kommer bilderna från när jag inte har bloggat :

En kväll på kärras fetaste altan enligt Ricks kompis haha



En puss innan jag gick och la mig och lämnade pojkarna i fred =)


Lundbybadet:



Matdags =)

DEN VILL JAG HA ! NU NU NU!

Hoppflickan <3

Min orädda tuffing <3





Helt orädd



Hopp Hopp =)

Jag och min prinsessa <3

På Chez




Samma dag som mina föräldrar kom hem från Turkiet :D Så mkt presenter ! Kändes som julafton haha (a)
Fick två Ed hardy t-shirta, 2 converse linnen och två par converse skor :D Isolde fick 2 disney t-shirt, edhardy kjol :D kitty kjol, kitty linnen + kjol, magdansös kläder m.m. Ricky fick en Whisky flaska, hugoboss kalsonger och märkes strumpor =)

Tack till mina extrem generösa föräldrar <3

Vackrare flicka får man leta efter <3



Efter ett kvällspass så var jag ute på en promenad med Melody och hennes extrem söta vovve :D
Dexter the man !


Maries 60års-kalas !










Sysslingarna Isolde och Linus !






Aya mina små sötnosar.. nu flög tiden förbi så nu måste mamma Camilla SPRINGA!

Ha det gött mina små pärlor ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback