> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Utkast: Aug. 9, 2011

Kommentarer (0)

2011-08-09 @ 20:15:38

Hej hej Sötnosar !

Hur står det till hos er ? Här är det bra. Vi var på en lång promenad inne i skogen osså passade vi på att plocka blåbär =) Så nu ligger en färdiglagad varm paj inne i köket som vi ska ha till efterrätt ... gott !
Vi var på lekplatsen med Isolde också så att hon fick komma ut lite och där träffade hon på lilla Engla och Josefine. Lyckligast var ju så klart Tequila som sprang helt fritt inne i skogen haha osså åt hon blåbär från buskarna :P Jag har allt en söt liten familj <3

Imorgon så börjar jag klockan 7 så jag ska lämna Isolde 6:50 på dagiset .. vi får se hur detta kommer gå! Och efter jobbet så ska jag hämta Isolde och sedan möta mamma och så ska vi ta en promenad inne i skogen med våra vovvar och så ska vi plocka lite blåbär och hallon =) Längtar tills alla kantareller kommer fram .. då jävlar ! haha då ska det bli kantarell soppa här hemma , kantarell mackor och kantarell sås.. gott va ? =)
Dagens middag idag blev bakadpotatis med entrecoté och bea till .. SÅ GOTT ! =)

Aja här kommer dagens bilder :

Ricky gungar Isolde =)

Barnen

Min fina t-shirt som mina föräldrar köpte till mig <3

Jag och Tequila =)

Jag och min Prinsessa <3

<3

haha en ledsen Isolde =(

Inne i skogen

Isolde hittade hallon så klart <3

Här hittade jag lite hallon till Isolde =)

Gluuups!



Lite blåbär som vi plockade =)

blåbärs paj =)
Visa bild.JPG i bildspel
Denna bebis igelkotten såg jag igår när jag var på en promenad med Melody och Neo =) Såå söt <3


Igår när jag kom hem från jobbet så blev jag så glad när jag öppnade dörren =D Det fanns levande ljus i hallen och så hade Ricky plockat jätte fina blommor som han hade hängt upp i hallen <3 Och så hade han lagat hans extrem goa thai wook som han verkligen är bäst på !! Gissa om jag blev glad ? =)
Där kammade du hem lite pluspoäng ;) <3 haha

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och bada Isolde och så småningom blir det läggdags för fröken Isolde .

Sov gott alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback