> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Skönt bad och nu är det dags att sova!

Kommentarer (0)

2011-12-05 @ 20:56:50

Hej hej igen! Här sitter jag och bloggar som en liten nörd :) jag och Isolde hade lagat middag och så överraskade vi Richard med hemma gjord potatismos + hemma gjorde pannbiffar med lök, morott, paprika o tex mex krydda i :) jag gjorde en god pebre oxå och så bakade jag och Isolde choklad muffins med strössel på haha :) det var fröken Isoldes ide :) Hur som helst så blev Richard jätte glad när han kom hem från sitt jobb . Vi hade gjort det extra mysigt med levande ljus överallt.. Gullig jag är va ? Har stor städat och tvättat en massa tvätt så imorgon ska jag passa på att rensa min och Richards garderob. Lite ordning får det allt lov att vara :p Jag måste ännu en gång tacka min älskling för min fina present <3 är överlycklig med min nya IPad :D. Aja mina sötnosar nu ska jag ta och äta något litet och sedan blir det läggdags för mig :) Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback