> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

2/2

Kommentarer (0)

2011-02-02 @ 19:47:48

Shooho på er era små rackare !

Hoppas att allt är bra med er . Här är det bra iaf =) Jag och Isolde kom precis hem =) Vi var hos mamma och pappa efter att jag hade jobbat och hämtat Isolde från dagisen .. då väntade mamma med kött och ris och vitlöksås till .. sååå gott ! Isolde lekte en massa med frej och mamma  och redan när vi var utanför mina föräldrar så lös hennes ögon upp och fick världens smile =) Naaaaw lilla flickan älskar sina morföräldrar <3 Hon kan säga ABUELA PATTY = Mormor patty
Patty är förkortning av patricia :P Mammas namn .
Igår gjorde Isolde något mindre bra dock =/ Hon bet en liten 1-åring som har börjat på hennes dagis :S
Hur som helst så träffade jag han och hans mamma idag så jag frågade hur det var med hans arm och ifall han fick något märke och så bad jag om ursäkt för Isoldes beteende hahaha fast hon är ett barn så ska man göra sånt tycker jag iaf ! Hur som helst så var hans mamma väldigt gullig och sa att han hade fått ett litet märke på armen men att det inte var någon fara och att dem var barn och att sådant hände.. Klart att sådant händer men jag bryr mig ändå lixom..
Jag hade blivit glad iaf om någon bet Isolde och hans/hennes mamma kom fram till mig för att fråga om Isolde fick något märke . . då visar det att föräldern bryr sig . (Om ni fattar vad jag menar?)

Idag kom Isoldes kläder också som jag beställde från hm ... GUD VAD FINA DEM VAR !!!! =))
Osså kom lite av mina kläder oxå .. rena jul känns det som ;) haha

Dagens bilder:









Aja mina damer imorgon är det ännu en tidig jobbpass så det blir att nanna kudde snart .. vill inte vara helt död imorgon på jobbet =/ Det är dags att lägga Isolde oxå nu när jag blir klar med detta inlägget hon är väldigt trött.. men det är ju inte konstigt för hon sov inte på dagiset idag .. hon vill inte det så det så ! haha

När jag har lagt Isolde ska jag mysa med detta! =) Mums !



Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback