> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Familje dag på Universeum

Kommentarer (1)

2011-02-20 @ 21:12:47

Hej hej mina små monster!

Hur står det till idag hemma hos er ? Här är det toppen . Vi har varit på Universeum idag och har haft en allmän trevlig dag =)
Sedan så handlade vi lite mat på hemköp och när vi kom hem så lagade jag cevapcici med ris och tzatziki sås så att Ricky kunde ta med sig en lunch låda till imorgon . Själv så är man ledig imorgon vilket känns väldigt skönt ! =) Så jag ska passa på att fixa lite grejer här hemma som måste fixas. Jag har inte bestämt mig än ifall jag ska lämna Isolde en liten stund på dagis imorgon så att jag kan städa och fixa här hemma i lugn och ro . Är Isolde hemma så går hon runt bakom mig och stökar efter att jag har städat .. ÅHHH ! haha

Hur som helst så tyckte Isolde att ormar och Skorpioner var intressanta idag när vi var på Universeum .. och inte ska vi snacka om MANETER .. oj oj oj hon stog och tittade på dem och ville inte där ifrån hahah min gullunge <3

Dagens outfites:

Kjol från Gina tricot, t-shirt från HM, Stickad tröja från ELLOS, tights från HM och Uggs från Raglady ;)

Rosa/röda jeans från HM, Kitty skärp från HM, Blus från HM, kofta från ?!, Nike skor från Inter sport =)


Bara för dig Camilla ;) haha




Dagens bilder:



































Nu ska vi kolla på Svensk Maffia.. sedan ska vi nog kolla på Big brother som hade premiär idag klockan 21 men den kollar jag på lite senare hihi =)

Nu ska jag vara social mot min familj ..

Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: Camilla

Nu e jag nöjd o glad :D OCH inspirerad, najs kjol!

2011-02-21 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback