> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Helt slut..

Kommentarer (3)

2011-02-17 @ 22:34:57

Hej hej !

Gud vad kallt det är ute .. jag ser inga vårtecken =( =( =(

Hur som helst så var jag och jobbade idag och sedan så hämtade jag Isolde från dagiset och så gick vi till Phat trick och åt ... haha Nam nam ! Vi är ett par tjockisar jag och min bebis <3 Vi åt strimlad kyckling med pommes och sallad .

Mamma kom förbi också =) Och Isolde blev hur glad som helst över att se sin mormor <3
Efter det så tog vi en promenad till Marie och så lämnade vi Isolde där i en timma ungefär och så stack jag och tränade :D Känner mig duktig nu hahaha.
Jag hoppas bara att jag inte har världens träningsvärk imorgon när jag ska jobba =(
Efter det så hämtade jag upp Isolde och så badade vi <3 Hon är helt galen och orädd min lilla flicka :O
Hon bara tog sitt huvudet under vattnet och sedan så tog hon upp den och började skratta ?!
Brukar inte 1-2åringar vara rädda för att få vatten över huvudet ?

Dagens bilder:

Fröken Isolde <3

Nam nam !


Juste idag så fick Isolde en massa beröm från två av sina fröknar =) Dem sa att hon var så duktig och att hon hjälper dem nya barnen och att hon var så himla smart. Dem skrattar alltid åt att hon har så skön personlighet och att hon är så himla tokig :P Dem sa att hon är väldigt avancerad för sin ålder. Som mamma så blir man jätte glad och stolt över att höra sådant =) Det värmer ens hjärta.. så efter det så hade jag ett litet smile på fejjan hela dagen hihi :D 
Aja mina kära nu ska jag faktist ta och nanna kudde är helt slut !

Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Va roligt att höra som mamma verkligen :)

2011-02-18 @ 17:25:30

Postat av: Camilla

cp sida, den ba skicka iväg min komentar utan att ja va klar ens! :P



skulle faktiskt skriva att du borde lägga upp "dagens outfit" också så jag kan inspireras :D Puss

2011-02-18 @ 17:29:33

Postat av: Camilla Rivera

Det ska jag börja med då =) Och tack för dina fina kommentarer <3

2011-02-19 @ 19:15:24
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback