> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

La Barta

Kommentarer (0)

2011-02-11 @ 14:57:44

Hej hej !

Allt bra hos er eller ? Här är det helt okej är lite trött för jag vaknade klockan 6 idag och var hur pigg som helst =S
Och så ska jag jobba kväll oxå ... gud så kul! Känns jätte bra att jobba när det är sån här pissväder!!

Hur som helst så ligger min prinsessa och sover middag . Hon har haft det jobbigt dem senaste dagarna spec på natten .. då vaknar hon 3ggr och vill dricka något. Hon har en jätte hemsk hosta min stackars bebis :(

Juste idag så kletade Isolde ner sina händer med mat och tog på köksdörren jätte mycket och så tittade hon på mig och sa :

- Uuuuuuufff!! Bläää! Titta (och pekade)

Hon spelar helt oskyldig min lilla Barta

Dagens bilder:


Man ser på hennes ansikte att hon är sjuk .. stackars mammas bebis!


Jahopp då ska jag försöka sova i en halvtimma och sedan så får jag äta middag och dra o jobba .. segt !

I can do it !

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback