> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Min vackra Isolde

Kommentarer (0)

2011-02-19 @ 15:57:11

Jag vet inte om jag har berättat för er att när man sätter på musik här hemma så flippar en viss dam loss om hon tycker om musiken .. hahahahhahaha asså hon är faktist skit grym på att dansa... här fick jag med jätte lite av hennes moves haha

Jag lyssnade på Kanye West - Stronger




Isolde tycker om musik och varje gång man sätter på Hip hop eller reggea så börjar hon digga med huvudet och sedan med kroppen haha ... det är så sött att se ! <3 Hon är ju bara 1år o 8 månader .. det känns så overkligt att veta att denna lilla varelsen har JAG och RICHARD skapat...
Känns jätte overkligt att veta att hon har funnits i min mage ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback