> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Say What ?

Kommentarer (1)

2011-02-28 @ 20:40:19

Hej hej mina små troll !

Hoppas att allt är bra med er =) Här är det toppen . Jag sitter i min fina vardagsrum och kollar på våra fina tapetter =) Ricky och DK blev klara igår och jag blev jätte nöjd! =)
Jag har jobbat hela veckan + helgen så idag och imorgn är jag ledig .. YEY ! haha

Jag har inget kul att berätta så jag bjuder på bilder från veckan :

Beslutsångest ?!

Hos mina föräldrar <3

Jag och Frejan !

<3



Alltid med mat i munnen haha <3

Här lagar jag och Isolde lite äggröra till frukost =)

Mumsar i sig lite mat i IKEA med sin farmor



Im the queen of everything !!

Busfian <3



Mammas ögonsten <3


Nu ligger min prinsessa och sover så sött i sin säng . Så nu hade jag tänkt att jag skulle tvätta bort mitt smink och så ska vi sätta på en film som vi kan däcka till ...

Ha det underbart !

Kommentarer

Postat av: Camilla

Asså den bilden på Isolde vid spisen, när ni gör äggröra är fan det gulligaste ja sett!!

2011-03-03 @ 14:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback