> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Schaaa

Kommentarer (0)

2011-02-16 @ 12:48:42

Hallå hallå i stugan där !

Hur står det till hos er ? Här är det toppen .. jag och fröken Isolde åt en god och sen frukost idag. Det blev löskoktägg, mozarella mackor med tomat på och lite fil med flingor.. Mums !
Igår hade vi besök från min syster och hennes kille + min lille bror =) Jag lagade då lite hemma gjorda biffar med hemmagjord potatis mos och sedan på kvällen så gjorde vi lite pankakor. . Det var en väldig trevlig dag må jag säga ! Snart blir det att lämna Isolde på dagis och för min del så ska jag jobba kväll så idag kommer Isolde bara vara 3timmar på dagiset och sedan så kommer min älskade mamma och hämtar henne efter sitt jobb <3

Dagens bilder:
Fröken Isolde äter frukost

Min syster = Pankaksmästaren haha

Smakar på moster Carlas goda pankakor <3


Isolde har börjat med en ny grej .. Hon spelar monster hahaha här har ni ett litet klipp ;)




Aja mina kära små vänner nu ska jag ta och klä på mig så att vi inte kommer försent hihi =)

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback