> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Smurfen Kammen

Kommentarer (0)

2011-02-04 @ 23:00:35

Hej hej !

Nu är jag verkligen mega trött =/ Har jobbat från 13-21 och när jag kom hem så var fröken Isolde en pigg liten flicka =)
Hon satt här med världens sötaste kitty pyjamas som hon fick av sin farmor och kramade mig när jag kom hem .. där blev jag glad =D
Jag möte upp Marie och Isolde klockan 15 och så var vi med på banan gympan .. gud vad kul det var !! Det måste jag börja göra varje fredag med Isolde <3

Dagens bilder:

Farmor Marie och mammas hjärta ! <3

<3

I
soldes blivande pojkvän =)

Lenon och Isolde =)




Tokar !



Min älskade prinsessa <3


Jag hann sola i 20 min idag oxå innan jobbet .. kände mig otroligt blekt ! Men nu käns det bra igen haha =)


Jag är en smurf
Soooolar !


Aja mina kära vänner nu ska jag däcka jag börjar 06:30 imorgon .. Suck !

Ha det bra och sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback