> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Solen skiner men värmer ej =(

Kommentarer (0)

2011-02-21 @ 14:46:58

Hej hej mina älskade små solstrålar =)

Här sitter jag med fröken Isolde som sitter och kollar på "Fåret Shaun". Jag gick upp 9 idag medans fröken Isolde gick upp klockan 11.. haha .. min lilla flicka var jätte trött efter att vi hade varit på Universeum igår . Vi hade inte med oss vagnen in utan hon sprang och gick helt själv där inne =)

Vi började våran dag med att äta frukost sedan så städade vi här hemma, städade undan allt i hennes tält också och så tog jag in hennes bord+ 2 stolar med sin lilla laptop till bebisar som hon fick i julklapp. Sedan så lagade vi pannkakor.. nam nam!
Isolde tycker att det är så himla kul att kunna få vara med hela tiden när man gör något och det får hon så klart. Så hon fick hjälpa med att häla i mjölken och mjölet.. sedan så fick hon vispa lite också tills hon ville hälla ut allt =) BUSFIA !

Dagens bilder:





Till lunch åt jag och fröken Isolde crabfish med citron på och sallad till. Både jag och Isolde ÄLSKAR crabfish vilket är väldigt roligt .. eftersom Ricky inte äter någonting alls från havet.. tråkmåns ! Tur att jag har min flicka som kan äta det med mig va ? :P

Nu ska jag börja ta på mig något någorlunda fint för jag ska ut på en promenad med Isolde och hennes trehjuling =) Men innan det ska vi äta middag .

Ha en underbar dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback