> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yo y mi Barta <3

Kommentarer (0)

2011-02-12 @ 10:07:15

God dag mina damer !

Hur står det till hemma hos er ? Här är det sådär måste jag säga. Det känns som om jag håller på att bli förkyld och så har jag fått en jobbig hosta =/
Igår så var det en jobbig dag på jobbet oxå .Jag gick därifrån 22 fast jag skulle sluta 21. Vi fick skicka iväg en vårdtagare med ambulans och allt var bara allmänt stressigt .. massa med larm ossånt ..

Idag är jag iaf ledig så jag ska njuta och ta det lugnt hela dagen =) Fast vi ska åka iväg och kolla på tapeter :D
Jag hopppas att vi hittar så det blir gjort !

Igår så var jag hos en underbar gullig vårdtagare och så fick jag en filt som hon hade virkat till Isolde <3 Hur gulligt och sött är inte det ? Alla mina vårdtagare är kära i Isolde fast dem aldrig har träffat henne utan sett henne på bild bara  =)

Dagens bilder:


Dagens frukost + ett ägg =)








Nu ska jag nog ta och städa och sen så ska jag nog lägga mig i en halvtimma och vila. Pappa ska hämta upp oss klockan 14 och så ska vi kika på tapeter så håll tummarna för oss att vi hittar några fina :P

Ha det underbart gott folk !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback