> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Alla hjärtans dag <3

Kommentarer (1)

2011-02-14 @ 18:29:48

Hej hej på er !

Jag hoppas att allt är bra med er =) Här är det bra iaf .. min förkylning håller på att släppa känns det som =) Idag så fick jag en jätte fin ros av min älskling <3 Han fick frukost på sängen av mig. Det gäller att visa att man älskar varandra på alla hjärtans dag eller vad säger ni ? Tyvärr så jobbar han kväll hela denna veckan så vi får nog ta och äta middag till helgen eller något =)

Jag hoppas att ni har blivit lite extra uppskattade idag ni oxå :)

J
ag och fröken Isolde har precis ätit tagliatteli med min goda mozarella/basilika fylda kycklingfilé med ost/pesto sås! MUMS!

Bilder:


Här snodde fröken Isolde en choklad från skafferiskåpet ..

Toka <3

Miss Pink

En rolig sysselsättning...

Mammas flicka till max<3





Min älskade prinsessa <3


Jag tänkte faktist ta på mig lite smink/Kläder och ta mig ner till centrum kanske.. jag vet inte riktigt om jag orkar ännu ! Ett paket från H&M har kommit :D Blir så nyfiken jämt på just vad som har kommit .. man glömmer ju av att man har beställt grejer ibland hihi

Här är ett videoinlägg på min retsticka =) :





En hälsning till min fina familj oxå .. det är ju alla hjärtans dag <3 Älskar er mest !
(Alla hjärtans dag är ju kärlekens dag)

Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: Camilla

Så söööööt hon är, blir bara sötare o sötare hela tiden !! Du kan vara en RIKTIGT stolt mamma Camilla :)

2011-02-15 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback