> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sweetheart

Kommentarer (0)

2011-02-19 @ 19:41:13

Hej hej mina söta små troll !

Jag hoppas att allt står bra till hemma hos er och att ni inte har frysit fast någon stans där ute.. är det bara jag som tycker att det är OTROLIGT kallt ute ? Eller beror det på att jag jobbar i hemtjänsten och är ute och går en massa ? !
Aja inte ska jag börja mitt inlägg med att klaga men jag kan inte hjälpa att jag är så här lätt frusen av mig =/

Hur som helst så har jag jobbat idag .. 7:30-14:00 .. när jag kom hem så vilade jag mig lite och sedan så gick vi ner till centrum. Där tog jag en kebabtallrik med feta ost på .. nam nam ! Och Ricky tog någon pizza med skinka och oxfilé.
Efter det så köpte vi lite mys till ikväll .. Ricky har laddat datan med en massa filmer så det blir en mysdag med mys + film . Isolde har inte sovit middag idag heller så hon kommer nog somna snart.. då kan man ta fram allt gott med socker i :P

Dagens bilder:

Inne på Candy <3


Mysflickan <3

Får en massa pussar av mamma <3 Någon var extra saknad idag =)



Vi gillar inte snålisar !

Isolde och Ricky <3


Aja mina gottegrisar.. nu ska jag ta och göra iordning Isolde inför läggdags hon går runt här och kliar sig runt ögonen och det betyder att fröken Isolde är en tröttis ! Imorgon ska jag och Ricky på bio tror jag .. vi var nog på bio för 6månader sen :O Så nu känns det att det är dags för bio igen :P Vilken film det blir får ni veta imorgon =)

Ha en underbar Lördag nu alla och njut av era kära <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback