> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sunshine

Kommentarer (0)

2011-02-21 @ 20:19:20

Shoooho på er !

Vet ni vad Isolde gjorde för en stund sen ? =(
Hon tog en penna och målade utanför toaletten .. hon bara kladdade överallt ..! Inte snällt Barta !
Dagens kvällsmat blev mannagryn med jordgubbsylt .. det tyckte Isolde var JÄTTE gott så jag ska göra det lite oftare.
Hon fick även några köttbullar .. Isolde ÄLSKAR köttbullar hahaha <3 Nu till helgen ska våra nya tapetter upp i vardagsrummet .. längtar ! =) Vi ska göra våran lilla lägenhet till vårat hem .. det ska vara ett Camilla/Ricky/Isolde hem. Allt ska vara efter vårat smak . Hon som vi köpte lägenheten av var en äldre dam så det behövs verkligen med lite nytt om man säger så :P

Dagens bilder:

Det första jag sa när Ricky kom hem från sitt jobb: RICKY TA EN BILD TILL MIN BLOGG !!
..Någon är en bloggnörd..

På väg ut på en promenad =)

Fröken Isolde ville INTE ha några toffsar idag

Redo för läggdags min prinsessa <3 Btw den nallen som Isolde sitter på vann jag i Frankrike eftersom jag har så grym sikte ;) haha


Nää nu ska jag ta och kolla om jag hittar fina kläder på nättet hihi .. det kanske blir en beställning vem vet ?!

Ha det underbart mina kära <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback