> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Weirdoooo

Kommentarer (0)

2011-02-03 @ 20:59:53

Hej hej !

Hur står det till hemma hos er ? Här är det toppen .. känner mig lite extra glad idag för att solen steg fram .. jag fick en liten känsla av våren! Åhh jag längtar bara så mycket tills snön smälter bort helt och att det blir lite varmare =)
Jag fick även svar från mina prover som jag hade lämnat in hos läkaren och det visade sig att jag har en bakteri i magen och inte magsår hihi =) Så imorgon ska jag hämta ut min antibiotika och så ska jag ta dem i en vecka .
Hur som helst så tog jag och Isolde en promenad från hennes dagis till en trafik skola som ligger här i kärra för att möta upp min lilla mamma <3
Jag och Isolde har lagat mat och så badade vi tills hon gjorde en liten bajskorv i badkaret hahahahaah ..
Inte fräscht Isolde !

Nu ligger hon och sover som en liten ängel . Jag masserade hela hennes kropp med hennes bodylotion och sedan så läste jag tre böcker som hon ville att jag skulle läsa för henne. Hon får ju böcker varje månad av kråkes bok klubb 8-) + en liten present varje månad så det blir lite skoj för Isolde. . det tycker hon om =)

Bilder från igår och idag :

Tokan springer runt och dansar i pyjamas och sin mössa + min halsduk =/



Isolde pratar med sin mormor och äter banan i pyjamas + sina regnstövlar som hon tog på sig själv =)

Mammas hjärta .. Älskar min bebis ögon ! <3 Du är det finaste som finns<3


Aja mina sötnosar nu är jag trött och ska ta och nanna kudde ! Jag ska ta med Isolde till öppnaförskolan innan jag drar och jobbar så jag behöver sova minst 8 timmar .

Ha det underbart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback