> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Skaldjur är livet

Kommentarer (0)

2011-02-08 @ 18:48:54

Hallå hallå !

Nu kom jag och Isolde precis hem från mina föräldrar och gud vad god mat mamma hade lagat .. skaldjursoppa med hummer i , musslor med en världens godaste vinigret , vitlöksbröd och mammas goda seviche ! NAM NAM på högsta nivå !

Isolde fick lite feber så jag gav henne lite paracetamol och så gjorde jag mandarin te med en massa honung i.. vi får hoppas på att bebisens hals blir bättre =/  Nu har hon somnat som ett litet stock här brevid mig <3

När vi väl kom upp till mina föräldrar så hade pappa köpt en present till Isolde.. gullig va ? =)

Dagens bilder:

Min vackra sjukling<3

Busar <3

Jag och Frej<3

Maria och Astrid (mammas kompisar)







SKÅL!

Klappar Frej =)

Hmm .. ?!

Isoldes fina present från min pappa <3


Idag så skulle jag kolla vad Isolde gjorde när jag höll på att städa och hon var inne i sitt rum och var väldigt tyst (Ingen bra tecken på tystnad :P) så jag gick in till hennes rum och vad tror ni att den här ungen gör ?
Hon höll på att plocka ut alla sina kläder från sin byrå och när hon fick syn på mig då knuffar hon ut mig och stänger dörren ... :O Hon slängde ut mig från sitt rum hahahah

Blev utslängd från min 1-åriga(o 8månader) dotters rum .. Hmm undra hur det ska gå när hon kommer in i tonåren ? Jag tror att vi kommer vara bästisar då .. eller jag kommer vara bästis med henne men hon kommer inte vilja veta av sin "jobbiga" mamma =/ *Snyft*

Aja mina kära sötnosar nog om tjat !

Ha det underbart<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback