> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jahopp

Kommentarer (0)

2011-02-08 @ 12:44:53

Hej hej mina damer !

Hur står det till med er ? Här är det bra med mig .. mindre bra för fröken Isolde. Hon är jätte förkyld och hade feber i förrigår + igår.. idag är hon feberfri som tur är =) Hon har velat äta lite mera nu oxå .. fick i henne en halv peron och en halv banan + ett ägg . Klockan 14:30 är vi bjudna på middag hemma hos mamma .. hon har bjudit dit två av hennes kompisar plus mig o Isolde och så ska vi äta skaldjur .. MUMS ! Som sakt mammas mat är bäst!

I lördags så jobbade jag på som vanligt och sedan så kom jag hem gosade med Isolde en massa och sedan så kom mamma och min lillebror över till oss för dem skulle passa Isolde medans vi gick till Annelie som bor brevid oss för att fira hennes 22årsdag =) <3 Det var hur trevligt som helst och det kändes kul att träffa folk som man inte hade träffat på typ 3år :O

Sen på Söndagen så var vi bjudna på middag hos min syster och hennes sambo =) Det var oxå trevligt ! Kalle hade lagat ris med kyckling och rattatoui till ... NAM NAM! Och sedan så kollade vi på The kings speak eller nått sånt hette filmen ... inte världens bästa kanske .. men vi hade trevligt ändå ! Har man bra sällskap så blir allt bra !

Jag har hunnit städa hela hemmet plus tvättat så nu ska jag börja fixa mig och Isolde.

Bilder:

En förvånad Isolde :O (Hon hade precis spillt saft på sig själv :P)

Myser och kollar på Bolibompa min lilla sjukling !

Här var man glad ! Isolde äter lite ägg haha

Äckelmaja <3

Redo för att laga mat .. yes sir !

Dagens frukost.. Ägg macka + tomat o kalles randiga kaviar med ost i =) Sen en vanlig ägg macka.
Nam Nam


Aja mina kära små vänner nu ska jag ta och börja fixa oss.. Imorgon är det Rickys tur att stanna hemma med Isolde .. jag gillar som sakt inte att vara borta från jobbet så vi får turas om så som det ska vara .
Richard hade ändå jätte ont i revbenen så det är väl bra för honom att stanna hemma oxå skulle jag tro =) Börjar 7 imorgon o slutar 15:30 sen på Torsdag så är jag ledig fast jag måste gå till jobbet i 2timmar och lyssna på en massa tjöt =/ =( Ska få medicin deligering så jag får välla sitta där och lyssna på sjuksköterskan som ett fån .. 

Nog om babbel !

Ha det underbart ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback