> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yey dag

Kommentarer (0)

2011-02-12 @ 17:59:14

Shoho på er !

YEY !! Vi hittade tapeter idag .. YEY ! Så jag hoppas på att målaren kan sätta upp dem till helgen ... kommer bli så fint ! =) Ni får se bilder på tapeterna när dem har satt fast dem på väggen ;)
Efter att vi hade hittat tapeterna så gick vi och åt på Macdonalds och sedan så var pappa så snäll o körde oss till Coop oxå så vi passade på att handla lite där oxå :) Du är bäst pappa <3

Juste dem ringde mig från mitt jobb oxå o frågade om jag ville börja 7:30 istället för 06:30 YEY! En hel timmes sovmorgon ... det behöver jag ! Efter jobbet så får jag nog fixa till mig snabbt och så ska vi på Ellas dop <3
Kommer bli jätte kul !

Dagens bilder:
På våran parkering =)

Solen skyner himlen är blå lala la

Mammas prinsessa <3

Haj haj

Kitty happy meal med en kitty leksak till =)

Familjen hungrig !

<3


Vi köpte mys till ikväll så det ska vi ta fram när fröken Isolde har somnat . Aja har inget kul att berätta tyvärr.. så ni får ha det så bra så hörs vi !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback