> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredagsmys

Kommentarer (0)

2011-01-07 @ 17:04:28

Hej hej !

Hur står det till idag med er ? Här är det bra .. jag sitter och väntar i vardagsrummet med Isolde på att maten ska bli klar =) Idag är det Richard som lagar mat och det blir tacos .. det var ett tag sen vi åt det så nu väntar jag här jätte förväntansfull ! =) Jag håller på och tvättar också... det blir så mkt tvätt hela tiden så vi har tvättat i princip varje dag nu ..

Isolde har blivit så kärleksfull av sig =) Det är så fint att se.. ibland så vill hon pussa än från ingenstans .. man blir verkligen varm om hjärtat över att ha en sån söt/gullig dotter <3

Dagens bilder:


Busfia

Mitt hjärta <3

Flickan med dem vackraste ögonen ! <3



Ger pappa en puss <3


Ricky handlade lite mys så det blir fredagsmys ikväll också =) Älskar att mysa .. men vem gör inte det ?

Aja ska ta och hjälpa Richard med det sista nu =) Ha en underbar kväll !

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback