> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Gångträningar och gångträningar och gångträningar...

Kommentarer (0)

2011-01-21 @ 22:06:27

Tja tja på er !

Här ligger jag på soffan med min sköna täcke och kuddar =) Det känns skönt att mitt arbetspass är över och att Isolde ligger och sover som en liten ängel i sängen så att jag kan däcka efter detta inlägget.. behöver det är helt slut!
 Idag så var hon på dagis och sedan så hämtade hennes farmor henne och så gick dem på banangympa =) Det tyckte Isolde var jätte kul tydligen <3 Sedan så åt dem middag och det blev kyckling och Isolde åt upp nästan en hel kycklingfilé berättade Marie :O Min lilla tjockis då ! <3
Hur som helst så är jag ledig imorgon så jag tänker sova tills jag vaknar av mig själv eller Isolde då haha.
Dagens plus går ju så klart till Marie .. tack för hjälpen idag =)
Ett plus till Ricky också som hade städat här hemma .. tack älskling ! <3
Dagens JÄVLA minus är att jag glömde min mobil laddare på jobbet och jag har bara 6% kvar av mitt batteri på mobilen =/

Aja jag får vara handikappad utan mobil tills på söndag iaf för då jobbar jag igen ..

Dagens bilder:
Isolde på banangympa med sin farmor =)

Min söta prinsessa <3

<3


Haha Isolde är så tokig. Här om dagen så ville hon sitta på Rickys axlar och kolla på tv medans hon höll i en clementinbit haha..
Sedan så tog jag fram kameran och tog bild och sa : Isolde titta hit =)
haha vad blev resultaten ?



Hahaha hon blev skit förbannad för att jag "störde" henne !


OJ
jag vet jag måste ta bort julgranen hehe.. får nog ta och göra det imorgon !

Aja ska ta och äta en macka och så ska jag sova..

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback