> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God natt mina vänner !

Kommentarer (0)

2011-01-29 @ 20:56:51

Hej hej !

Nu är vi hemma återigen ! Vi la Isolde precis .. lilla flickan var hur trött som helst så hon somnade direkt när vi kom hem .. fast hon åt lite mat innan vi la henne så att hon inte sover med en hungrig mage lixom :P
Jag och Isolde tog en riktig skön bad förut .. vi använde hennes finger färg och målade på badkaret haha det tyckte hon var hur kul som helst :P Sen ville hon inte komma upp så hon fick vara kvar i badet med sin pappa en liten stund .. mina två sötnosar <3

När vi kom till Richards föräldrar så åt vi jätte god mat. Vi fick en jätte god förrät med lax, avocado, ruccula sallad, mango och räkor.. MUMS ! Och sedan hade Bosse lagat sin goda kött med färsk tagliatteli och bea till .. det var hur gott som helst måste jag säga .. Bosse är en riktig duktig kock !

Dagens bilder:

Våran älskade klätterapa ! <3







När vi kom till Richards föräldrar så var det dukat så här =) I kuveren så fick jag en heldag i The Reef som ligger i Danmark för mig och min lilla familj =) Tack så mycket det var jätte snällt och generöst! Och så fick jag en tvål som luktar jätte god som Marie köpte på LUSH affären .. dem har ju så goda tvålar .. osså har den en massa glitter på ! <3

Fick en söt Gucci plånbok oxå =) <3

Hihi


Det var en trevlig dag och middag som vi har haft .. det tackar vi för =) Är jätte glad över alla mina presenter .. känner mig lite extra bortskämd iår .. har jag varit så snäll iår? hahaha skojar

Jag ringde till mitt jobb förrut och dem var så snälla och lät mig börja 7:30 istället för 7 .. det gör så stor skillnad på morgonen .. iaf för mig =) Efter jobbet så ska jag ta och möta min syster och så ska vi ta en fika inne i stan och kolla på kläder så klart :P

Nu ska jag vara lite social mot Ricky <3

Ha det underbart och sov så gott ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback