> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God natt !

Kommentarer (0)

2011-01-16 @ 22:16:05

Detta är min tredje inlägg idag .. det märks att jag är sjuk och uttråkad hahaha
Hur som helst så sitter jag här i vardagsrummet med Ricky o Isolde .. dem kollar på tv medans jag bloggar här som en liten nörd. Jag gav Isolde en riktig härlig bad för en stund sedan och så masserade jag hela hennes kropp med hennes bodylotion.. det får man ju unna fröken Isolde när hon är dålig =( Hon höll nästan på att somna :P
Så nu är hon väldigt trött så efter detta inlägget så ska jag lägga henne. Hon brukar ju sova vid 19 eller 20-tiden men idag blev det så här .. det betyder att jag kommer få lite sovmorgon imorgon JIPPY! Haha

Dagens bilder:

Inte utan min napp !

Doppar nappen i vatten ... Nam nam !

Och in i munnen igen =)

En trött Isolde som är redo för sängen !


Aja mina kära vänner nu ska vi ta och lägga Isolde och så ska vi kolla på en film som heter SIN NOMBRE har hört att den ska vara jätte bra men tragisk... hmm.. ger er en recension imorgon ;) Jag tänkte att jag skulle ansöka till några kurser nu till hösten det är något som jag måste ta tag i och som jag känner mig redo för. Isolde kommer vara 2år då så jag hoppas verkligen att jag klarar av detta ! Men allt går om man vill och jag VILL verkligen detta nu =)

Sov gott alla och dröm sött <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback