> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

H&M

Kommentarer (0)

2011-01-29 @ 14:26:26

Hallå hallå !

Jag tycker att Hm har fått in så fina kläder nu =) Så jag beställde hem lite mera hihi !
Beställde både till mig och Isolde .. Älskar att dem har fått in kläder i så fina färger passar bra till min hudfärg ! <3

Korallkjol

Denna kommer nog bli väldigt fin till sommaren ! =)


Till fröken Isolde :


Va inte denna blusen söt eller ?!

Rutig skjorta

Denna kommer Isolde se hur söt ut som helst ! Turkosfärgad klänning <3

Jag vill köpa ett par vita Converse skor till Isolde oxå .. men hon har ju så små fötter .. hittar aldrig i hennes strl=/
Fast Åhlens sa att dem skulle få in i hennes storlek i Mars så då får jag väll gå in dit och kika och se om jag hittar ett par till henne =)

Aja nu ska jag och Isolde ta och äta lite soppa .. gulaschsoppa eller hur det nu stavas =/ Och sedan ska vi ta ett bad och göra oss fina inför middagen ikväll =) Vi är bjudna hos Rickys föräldrar klockan 17 .

 Isolde tycker att hennes mamma är osocial och tråkig så nu får jag ta och göra min plikt och vara Isoldes pajas!

Ha det underbart ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback