> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jobbdag

Kommentarer (2)

2011-01-23 @ 11:25:16

Hej hej era små sötnosar !

Hur står det till hos er? Här är det toppen..jag sitter i köket och äter en kycklingmacka som jag precis har gjort. Snart så ska jag åka iväg och jobba =)
Igår så var vi bjudna hos min syster på middag och det var jätte gott. Det blev kött med klyftpotatis och rulltårta med bär på i efterrätt. Jag fick en tidigfödelsedagspresent igår också av min syster =) Två jätte söta trosor och en svart lång kofta som var jätte fin ! Tack så mkt !

Isolde tyckte att det var kul igår med hon pratade på som vanligt haha.

Webcam Bilder:




Hahaha min söta Isolde som ska härma allt man gör <3 Mitt lilla hjärta!


Känns skönt att gå och jobba idag så att man rör lite på sig :P Idag ska jag ej promenera utan jag ska nog ta cykeln . Slutar 21 idag så då kanske vi hörs då igen . Och så kommer jag ha mobilen på idag efter klockan 13:00 och så får jag försöka att inte glömma min laddare idag oxå ! Mycket att tänka på hahaha
Det första jag ska göra när jag har batterier igen är att ringa min lilla mamma <3 Nästa vecka så ska dem komma över på middag .. kommer bli kul !

Ha det underbart !

Kommentarer

Postat av: Camilla Magnusson

Va stor hon börjar bli, snart vuxen änna haha :) längtar efter extra mycket efter min lilla tjej när jag ser er 2 !!

2011-01-24 @ 00:41:59

Postat av: Camilla

Ja tiden går så snabbt =/ Ta vara på varenda minut när hon kommer för tiden bara flyger förbi !

Kram till dig och magen <3

2011-01-24 @ 17:41:43
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback