> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Min unika flicka =)

Kommentarer (1)

2011-01-16 @ 16:52:06

Hej igen!

Det hände något helt sjukt precis. Isolde var jätte gnällig men ville verkligen inte sova. Så hon la sitt "lilla" huvud på min lår och så började jag massera hennes huvud/nacke och VIMS så somnade hon ståendes !?
Jag flyttade på mig snabbt som satan och sa till Ricky håll henne så att hon inte ramlar.. sprang och hämtade kameran och här har ni :









Det har ju hänt någon gång att hon har somnat sittandes på vagnen eller under maten .. men ståendes ?! haha
Min lilla prinessa Isolde är nog den tokigaste flickan jag känner och det är det som gör dig unik och speciell mitt hjärta <3

Kommentarer

Postat av: Carlo

Haha silken galning xD

2011-01-23 @ 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback