> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sabado

Kommentarer (0)

2011-01-08 @ 19:34:40

Tjena tjena !

Hur står det till idag med er då ? Här är det bra . Jag har kännt mig duktig och effektiv idag haha. Jag har städat, tvättat, kokat Isoldes nappar + nappflaskor och lagat hemma gjorda pannbiffar med hemma gjord potatismos och gräddsås till och lingonsylt också så klart =) Kokade lite grönsaker också och gjorde en tomat/gurk sallad . Jag och Isolde älskar ju kokta grönsaker och sallad så det uppskattades av min lilla smurf ! =)

Dagens bilder:









Imorgon så är vi bjudna på middag uppe hos mina föräldrar så det kommer bli trevligt och gott =) Finns ingen som lagar så god mat som mammas mat <3

Juste jag gick igenom Isoldes video och så hittade jag denna .. lilla bebisen då :




Hon kunde inte ens gå då .. Gud det känns som om tiden bara flyger förbi. Vad hände med år 2010 egentligen ? Den FLÖG FÖRBI BARA :| Jag har en litet kort video klipp där Isolde små dansar .. ska ta in den imorgon så att ni får se =)

Nu ska jag ta och läsa lite av Isoldes favorit böcker och sedan så får hon nanna kudde. Efter det så ska jag tända lite levande ljus och ta fram mys och bara slappa framför tvn =)

Ha en underbardag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback