> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Shoho

Kommentarer (0)

2011-01-24 @ 17:33:37

Hej hej !

Hur är det med er ? Här är det toppen ! Jag och Isolde har varit och träffat Melody med världens sötaste NEO ! Blev kär i honom!! Han är 2månader och en helt gosig kille. Isolde var hjälpsam idag och ville ge Neo sin flaska och sedan så ville hon ge honom sin napp hela tiden . Hon var hur nyfiken som helst på honom och så klappade hon honom på sina små händer. Vi tog en lång promenad med barnvagnarna och sedan så åt vi lunch på sporthallen med barnen. Det var faktist väldigt kul att träffa Melody och hennes son och bara tjöta om allt mellan himmel och jord :P

Dagens bilder:







NU BILD :





Eftersom jag stack hemifrån tidigt idag och kom inte förens efter att Ricky kom hem från jobbet så är det helt stökigt ! Så nu ska jag lägga in Isoldes overall i tvättmaskinen som blir smutsig direkt efter att man har tvättat den :O Och så ska jag sätta igång att städa så att det är fint här hemma. Ska ta och laga lite mat också så att både jag och Ricky kan ta med oss till jobbet imorgon .. vi försöker att laga mer mat här hemma än att man springer runt och köper snabbmat hela tiden . Nyttigare att äta sin egna mat och billigare !

Aja måste sätta igång så att jag blir klar IDAG !

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback