> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sin nombre

Kommentarer (0)

2011-01-18 @ 10:25:29

Hej hej mina gulleungar !

Hoppas att allt står rätt till hos er =) Här är det toppen . Isolde är med mig och hon kollar på Bolibompa medans jag bloggar .. Idag så ska jag jobba kväll och min PÄRLA till pappa och min lillebror ska passa Isolde medans jag jobbar.. tack så mkt ! <3 Imorgon börjar jag på morgonen så det blir dagis för fröken Isolde . Ville inte skicka henne till dagiset idag ioch med att jag ska jobba kväll så vill ju jag vara med henne så mkt som det går . Slutar 8 på kvällen idag så då kommer fröken Isolde vara vaken när jag hämtar henne hos pappa =)

Igår så tog jag och Isolde en kvällspromenad utan vagn =) Det tyckte hon var jätte kul och så fick hon en leksak av han som jobbar på sibyllan som vanligt! Snällt va ?

Bilder från gårddagen :




Denna fick Isolde från Sibyllan =)



Gostime

Isolde lagar mat till mamma och pappa =)


Dagens middag idag kommer bli kyckling med currysås och ris till . Så den ska jag börja med när Isolde sover middag hade jag tänkt mig . Ricky sover för fullt han jobbade till 00 igår och idag så ska han jobba övertid min duktiga pojke <3 Btw den filmen som vi såg här om dagen som hette Sin Nombre den var faktist jätte bra. Den handlar om gäng och och om flyktingar som vill komma till USA illegalt. Jätte bra film , tragisk men väldigt spännande och man lever sig in i den . Tråkig slut tyckte jag bara .. men alla slut kan ju inte sluta som man vill :P

Nog om tjat !

Ha det underbart<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback