> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Snabbis

Kommentarer (0)

2011-01-21 @ 10:23:13

Hej hej mina små darlingar ! haha

Här sitter jag i köket med fröken Isolde. Vi har lagat köttfärsås med tagliatteli så att jag och Ricky kan ta med oss till jobbet. Så nu ska vi ta och fixa oss lite och så ska jag lämna Isolde på dagis och sedan måste jag lämna lite prover på vårdcentralen och sedan blir det jobb för min del fram till klockan 21..

Jag kom på något mer som jag "önskar" mig.. det skulle vara kul och skönt att ha en kamera stativ.

Aja det var inte mycket som jag hann blogga haha men i dessa tider som vi lever i idag har man inte hälsa för att hålla på och rå stressa hahahhahaha

Ha det underbart! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback