> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

STRESS

Kommentarer (0)

2011-01-25 @ 22:05:37

Shaaaaaaaaa !

Allt bra era mesar ? Hahahha skojar .. är så jävla trött efter mitt arbetspass !! Det var hur mycket som helst att göra idag .. blev så stressad att jag känner att jag vill spy :O Blev körd av en kollega idag .. gulligt av dig ! Thanx så jag var hemma tio över 9 och min bebis är fortfarande vaken så jag har suttit och gosat med henne tills nu =) Hon är så härlig min flicka.. världens bästa! <3

Hur som helst så gick jag upp 8 idag och så började jag min dag med att vika en tvätt och sedan så tog jag in en tvätt. Sedan så gav jag Isolde frukost och så möte vi upp min mor och så gick vi till öppnaförskolan där Isolde var med och sjöng och så lekte hon en massa min sötnos ! Efter det så fick vi lämna henne på dagis och så gick jag till mitt jobb för att jobba kväll =) Har hunnit med mycket idag !

Träffade på Melody oxå så jag var med henne när hon rökte och så tog vi en liten pratstund.. ska ta en kopp té med henne imorgon om jag har tid .. kommer bli skoj =)

Dagens bilder :

Mormor tar emot prinsessan !



Vågar jag ?!

Jag med min andra halva <3

Mitt allt ! <3

Världens bästa mormor/mamma och barnvakt ! <3 Du betyder allt för mig mamma ! Älskar dig så mycket <3


Aja mina sockertoppar är så himla trött .. skrev detta inlägget på en minut säkert :P
Ska ta och äta en macka och sova ska ju upp tidigt imorgon =( haha

Sov gott alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback